ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Παρακαλείστε για την εφαρμογή των κανόνων φυσικής απόστασης (1,5 μέτρο) σε όλο το ξενοδοχείο και επίσης για την αποφυγή του συνωστισμού.
- Πολύ ορατοί σταθμοί με απολυμαντικά χεριών με βάση το αλκοόλ, καθώς και προσωπικού προστατευτικού εξοπλισμού (ΠΠΕ), είναι εγκατεστημένοι σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και σε όλες τις εγκαταστάσεις μας. Οι επισκέπτες παρακαλούνται να τηρούν το συχνό πλύσιμο και απολύμανση των χεριών.
- Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης των δημόσιων χώρων έχει αυξηθεί, μέσα και έξω, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε αντικείμενα με υψηλή συχνότητα αφής.
- Για να αποφεύγονται τυχόν προβλήματα υγείας που ενδέχεται να προκληθούν από προϊόντα ή/και υπηρεσίες τρίτων, δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού μέσα στο ξενοδοχείο που προέρχεται από υπηρεσία διανομής τροφίμων, ή έξω από το ξενοδοχείο γενικότερα.
Υποδοχή: 08:00 έως 22:00. Άφιξη 15.00 και Αναχώρηση στις 11.00. Όλο το προσωπικό μας έχει την κατάλληλη εκπαίδευση με σεμινάρια για την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων και επιπλέον σε όλες τις διαδικασίες υγιεινής που αφορούν τον covid-19, επίσης χρησιμοποιεί προσωπικό προστατευτικό εξοπλισμό (ΠΠΕ), όπου απαιτείται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα. Προσωπικός προστατευτικός εξοπλισμός (ΠΠΕ) είναι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή.
Ξενώνες: Στο φάκελο υπάρχει ενημέρωση σχετικά με όλα τα πρωτόκολλα ασφάλειας, καθαρισμού και υγιεινής. Χρησιμοποιούμε μόνο οικολογικά προϊόντα και διαδικασίες καθαρισμού. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες για την αποφυγή μετάδοσης του covid-19, τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες αλλάζονται κάθε 3 ημέρες. Ο κλιματισμός σε κάθε ξενώνα είναι αυτόνομος.
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ: 13:00 έως 22:00.
Λειτουργούμε με μειωμένη χωρητικότητα μέσα και έξω για να εξασφαλίσουμε επαρκή χώρο και αποφυγή συνωστισμού σύμφωνα με τα νέα μέτρα.
ΠΙΣΙΝΑ: 08:00 έως 20:00. Με τους νέους κανόνες, ο αριθμός των κολυμβητών που επιτρέπονται επί του παρόντος στις πισίνες είναι 1 επισκέπτης ανά 5 τετραγωνικά.
ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΑΝΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ & ΤΜΗΜΑ
Οι κανόνες και τα μέτρα που εφαρμόζουμε είναι σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τα πρωτόκολλα που έχουν θεσπισθεί και πιστοποιηθεί από τους αρμόδιους εξειδικευμένους φορείς.
Κρίνουμε σημαντικό να σας κοινοποιήσουμε τα μέτρα που λαμβάνουμε στις εγκαταστάσεις και στα τμήματα του ξενοδοχείου μας για να διασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλεια των ενοίκων, των επισκεπτών, των εργαζομένων και των συνεργατών μας.
Γενικές πληροφορίες και επισημάνσεις
- Συστήνουμε στους επισκέπτες μας να τηρούν απόσταση ενάμιση μέτρου (1,5 μ.) από τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας προσεγγίζοντας οποιοδήποτε χώρο εξυπηρέτησης (Υποδοχή, Εστιατόριο).
- Παρέχουμε στους επισκέπτες μας το κατάλληλο προσωπικό προστατευτικό εξοπλισμό (ΠΠΕ) και ενημέρωση για τα μέτρα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
- Τελούμε συχνά συντήρηση και έλεγχο της λειτουργίας όλων των μηχανολογικών μας εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις τρέχουσες υγειονομικές απαιτήσεις.
Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας που ενδέχεται να προκληθούν από προϊόντα ή/και υπηρεσίες τρίτων, δεν επιτρέπεται εντός του ξενοδοχείου κατανάλωση φαγητού που προέρχεται από εξωτερικές υπηρεσίες διανομής φαγητού ή εκτός του ξενοδοχείου γενικότερα.
Χώρος Στάθμευσης.
Έχει οριστεί χώρος στάθμευσης στις εγκαταστάσεις μας για όλους τους επισκέπτες μας.
ΥΠΟΔΟΧΗ
- Check in 15:00 και Check out 11:00 σε εξωτερικό χώρο όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν. Έχει γίνει διεύρυνση της διάρκειας από την Αναχώρηση στην Άφιξη μεταξύ των διαμονών. Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών ο ξενώνας καθαρίζεται και απολυμαίνετε επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
- Διατίθεται αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
- Όλα τα κλειδιά απολυμαίνονται σχολαστικά πριν και μετά από κάθε χρήση.o Τελείτε συχνή και σχολαστική απολύμανση των επιφανειών υποδοχής.
- Το προσωπικό κρατάει την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρο)
- Όταν ζητηθεί, το προσωπικό έχει τη δυνατότητα να ενημερώσει τους επισκέπτες σχετικά με την πολιτική του καταλύματος, τους κανόνες και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών, όπως επίσης πληροφορίες για γιατρούς, φαρμακεία κτλ. στην περιοχή. Αν χρειαστεί παρέχετε προστατευτικός εξοπλισμός (ΠΠΕ) που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ. Το προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
- Το ξενοδοχείο παρέχει ενημέρωση σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες σε αναρτήσεις στην υποδοχή και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
- Απαγόρευση εισόδου στους ξενώνες σε μη διαμένοντες.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΡΟΦΟΥ, ΔΩΜΑΤΙΩΝ, ΛΙΝΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ
Εκτός των άλλων, οι διαδικασίες ασφάλειας, καθαριότητας και υγιεινής εντός των ξενώνων και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους είναι οι παρακάτω
- Το προσωπικό που ασχολείται με τον καθαρισμό των δωματίων και της λινοθήκης τηρεί αυστηρά τους κανόνες υγιεινής και των μέσων προσωπικής προστασίας για την αποτροπή της μετάδοσης του COVID-19.
- Σύμφωνα με τους νέους κανόνες τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες αλλάζονται κάθε 3 ημέρες. Αν επιθυμείτε λιγότερο, καθόλου ή πιο συχνό καθαρισμό και αλλαγή ιματισμού παρακαλώ ενημερώστε την υποδοχή.
- Χρησιμοποιούμε αποκλειστικά οικολογικά προϊόντα σε όλες τις διαδικασίες καθαρισμού (ECOLAB).
- Εφαρμόζουμε ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
- Οι ξενώνες καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής. Γίνετε συνεχής σχολαστικός καθαρισμός και εξαερισμός των ξενώνων για την αποφυγή της μετάδοσης του COVID-19.
- Οι υφασμάτινες επιφάνειες, μαξιλάρια κτλ. καθαρίζονται με συσκευή ατμού και θερμοκρασία > 70°.
- Τα κλιματιστικά είναι αυτόνομα σε κάθε ξενώνα. Ο αέρας των κλιματιστικών δεν αναμιγνύεται με αέρα από κανένα άλλο χώρο. Εκτελούμε τακτική συντήρηση και καθαρισμό των φίλτρων των κλιματιστικών.
- Υπάρχουν σήτες στα παράθυρα και παρακαλείστε να αφήνετε τα παράθυρα ανοιχτά για καλύτερο αερισμό του χώρου και για καλύτερη υγιεινή.
- Τα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες τοποθετούνται σε ειδικό επισημασμένο σάκο σε απόσταση από τον καθαρό ιματισμό και διαχειρίζονται ξεχωριστά.
- Το πλύσιμο του ιματισμού γίνετε σε θερμοκρασίες άνω των 70 βαθμών κελσίου και με τα ανάλογα οικολογικά απορρυπαντικά.
- Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύριοι είσοδοι, η υποδοχή, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, και όλα τα «σημεία υψηλού κινδύνου» απολυμαίνονται συχνά με προσοχή και σχολαστικότητα.
- Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών και εμφανείς αναρτημένες οδηγίες σχετικά με την αποφυγή μετάδοσης του covid-19.
ΠΙΣΙΝΑ
- Λειτουργούμε σύμφωνα και τηρούμε σχολαστικά το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τη σωστή χλωρίωση και σκληρότητα του νερού των πισινών.
- Παρέχουμε όλες τις κατάλληλες προδιαγραφές και εφαρμόζουμε όλους τους προβλεπόμενους κανόνες ώστε να κρατηθούν οι αποστάσεις και η αποφυγή συνωστισμού των λουόμενων.
- Με τους νέους κανόνες, ο αριθμός των κολυμβητών που επιτρέπονται επί του παρόντος στις πισίνες είναι 1 επισκέπτης ανά 5 τετραγωνικά.
- Η διάταξη των καθισμάτων και των ξαπλώστρων είναι τουλάχιστο δύο μέτρα μεταξύ τους προς κάθε κατεύθυνση, έτσι ώστε να αποφεύγετε ο συνωστισμός.
- Είναι υποχρεωτικό να κάνετε ντους με σαπούνι πριν και μετά τη χρήση της πισίνας. Παρέχονται αφρόλουτρα στα ντους και αντισηπτικά σε εμφανή σημεία.
- Οι ξαπλώστρες, τα καθίσματα, τα τραπεζάκια και κάθε άλλο αντικείμενο που θα χρησιμοποιηθεί απολυμαίνονται σχολαστικά μετά από κάθε αλλαγή και πριν την χρήση από τον επόμενο επισκέπτη.
ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΟΠΤΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ
Τα κύρια συμπτώματα της νόσου περιλαμβάνουν πυρετό, βήχα, φαρυγγαλγία, αρθραλγίες, μυαλγίες, καταβολή και δυσκολία στην αναπνοή. Σε περίπτωση βαρύτερης νόσησης, ο ασθενής μπορεί να εμφανίσει σοβαρή πνευμονία και να χρειαστεί νοσηλεία σε νοσοκομείο. Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19, εφαρμόζονται βάση πρωτοκόλλου τα παρακάτω:
- Καλείται ο ιατρός με τον οποίο συνεργάζεται το τουριστικό κατάλυμα για αξιολόγηση του περιστατικού.
- Αποφεύγεται η είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με το πιθανό κρούσμα.
- Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας, παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα τότε διακομίζεται προς την οικεία μονάδα υγείας, ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 μέσω ΕΚΑΒ.
- Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα τότε λαμβάνεται από τον συνεργαζόμενο ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19.
- Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, μεταφέρεται στο ειδικό ξενοδοχείο καραντίνας και αργότερα, αν χρήζει νοσηλείας, σε υγειονομική μονάδα η οποία θα φιλοξενεί τους ασθενείς με COVID-19.
- Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19 τότε αντιμετωπίζεται στο χώρο του ξενοδοχείου με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού. Ο ασθενής μεταφέρεται με ΜΑΠ (απλή χειρουργική μάσκα) και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
- Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), χορηγείται από το ξενοδοχείο στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα , όλα τα απαραίτητα ΜΑΠ και του συστήνετε να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
- Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (μάσκα μίας χρήσεως, γάντια) πρέπει να απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται. Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, το οποίο και αποτελεί σημαντικότατο μέσο πρόληψης.
- Σε κάθε περίπτωση πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία ασθενή και τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν θα μπορεί να επικοινωνήσει.
ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ
Για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος οφείλει να τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, διεύθυνση, τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαχείριση του αρχείου σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) 679/2016/ΕΕ.
Ως μέρος της δέσμευσής μας για την υγεία και την ευημερία των επισκεπτών, των εργαζομένων και της κοινωνίας μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις με τακτικές ενημερώσεις και καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) και το Υπουργείο Υγείας, εξειδικευμένο επιτελείο γιατρών καθώς κι από πρόσθετους κυβερνητικούς και Ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Με βάση την καθοδήγηση που έχουμε λάβει και τη γενική κατάσταση της ετοιμότητας μας, είμαστε βέβαιοι ότι οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες μας εξακολουθούν να είναι ασφαλείς και οι ομάδες μας έτοιμες να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες μας. Στόχος μας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας εξατομικευμένων υπηρεσιών. Όλα τα μέλη των ομάδων μας είναι ενθουσιώδεις επαγγελματίες, στη διάθεση των επισκεπτών μας, ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά στα αιτήματά τους.
Όλα τα μέλη του προσωπικού του Nana Apartments επιδεικνύουν υψηλότατο επίπεδο ατομικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ευθύνης και πέραν της άμεσης τήρησης αυστηρών κανόνων υγιεινής, λειτουργίας, επικοινωνίας και συντονισμού, αποτελούν υποδειγματικούς οικοδεσπότες. Εκτιμούμε κάθε επισκέπτη που τιμά με την παρουσία του τον προορισμό μας.
Σας ευχόμαστε μια ασφαλή και ευχάριστη διαμονή.
Εκ της διευθύνσεως
Υπεύθυνος και συντονιστής για την τήρηση των πρωτοκόλλων είναι ο Στεφανάκης Δημήτριος
Nana Apartments